Har I virksomhed, der godt kunne bruge lidt mere fysisk promovering? Digital signage er skilte, der kan vise lige akkurat det, I godt kunne tænke jer. Det kan både være ting, I bruger til daglig i jeres virksomhed, men det kan også være skærme eller skilte, der giver mening for jer i forbindelse med messer. Har jeres virksomhed butiksvinduer, der vender ud mod en vej, hvor folk har mulighed for at kigge ind?
Hvis det er tilfældet, giver det rigtig god mening at placere infoskærme i vinduerne, så de kan køre, når virksomheden ellers er lukket. Det er med til at give noget synlighed i gadebilledet og måske være det, der gør, at folk husker jer. Det gode ved digital signage er, at det er nemt at skifte indholdet ud – når I gerne vil ændre det, I promoverer på skiltene, kræver det blot, at indholdet omprogrammeres – og det er nemt.
Godt med til messer
På messer er det vigtigt, at folk kan huske jer. Der kommer rigtig mange forbi jer i løbet af en dag – og dem, der kommer forbi, skal se alverdens stande. Derfor er det vigtigt, at I kan skille jer lidt ud, så man kan huske jer. Med en skærm, der er let at flytte på og som kan tages med ud på messen, har I mulighed for at uddybe jeres budskaber i virksomheden, så de står helt klart og tydelig. I kan også gøre, så indholdet på skiltet løbende skifter.
I kan prøve at kigge på de mange forskellige typer af digitale skilte, der findes, så I bedre kan vurdere, hvad der giver mening for jer. Er det slideshows eller et fast billede, I ønsker at vise, og skal det stå i foyeren, når kunderne komme forbi, eller er det primært til at tage med på messe? Det er noget af det, I kan overveje.